Eerste week in Oz - Reisverslag uit Port Macquarie, Australië van Laura Bisschop - WaarBenJij.nu Eerste week in Oz - Reisverslag uit Port Macquarie, Australië van Laura Bisschop - WaarBenJij.nu

Eerste week in Oz

Door: Laura Bisschop

Blijf op de hoogte en volg Laura

30 November 2014 | Australië, Port Macquarie

Ik ben inmiddels iets meer dan een week in Australië en heb het super naar m'n zin! Ik vertrok donderdag de 20ste en na 36 uur en 3 vluchten was ik dan eindelijk in Sydney. Daar werden we opgehaald door de organisatie waar ik mee had geboekt, na het ritje naar ons hostel en uitleg over Australië en wat papieren te hebben ingevuld konden we heerlijk de zee in ( die overigens erg anders is dan in Nederland was direct ook mijn eerste bijna dood ervaring in Australië haha) De eerste paar dagen in Sydney heb ik lekker rustig aan gedaan en een aantal hoogte punten bezocht in de stad, zoals het Opera house. Na een aantal dagen in Sydney heb ik een bus pas richting het noorden gekocht (naar Brisbane) en een hostel in Newcastle geboekt. Zo ben ik dus 7 uur in de ochtend vertrokken, en na een ritje van 2,5 was ik er al. Newcastle was een leuk maar klein stadje (in vergelijking met Sydney) Helaas was het weer iets minder, erg bewolkt en dus geen strand weer. Pluspunt was dan wel weer dat je erg veel kon wandelen en zien in Newcastle wat ook weer kut is met 30 graden. De laatste dag konden we lekker naar het strand en dit hebben we dan ook gedaan. Na 3 nachten was het weer genoeg in Newcastle en zit ik nu inmiddels in de bus naar Port Macquarie. Voor hoe lang ik hier blijf staat nog een beetje open, er is nog niets geboekt dus voor zolang het leuk is blijf ik.

Ik hoorde dat het op dit moment erg koud is in Nederland dus succes daar en ik spreek jullie wel weer!

  • 30 November 2014 - 10:46

    Greet Mouthaan:

    ik heb nog zwembandjes voor je,kijk goed uit groetjes.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Port Macquarie

Australie, Nieuw Zeeland & Thailand

.

Recente Reisverslagen:

06 Maart 2015

3 maanden laattterrr

30 November 2014

Eerste week in Oz

15 November 2014

Bijnaa!
Laura

Actief sinds 15 Nov. 2014
Verslag gelezen: 189
Totaal aantal bezoekers 1945

Voorgaande reizen:

20 November 2014 - 17 Juli 2015

Australie, Nieuw Zeeland & Thailand

Landen bezocht: