Bijnaa! - Reisverslag uit Sassenheim, Nederland van Laura Bisschop - WaarBenJij.nu Bijnaa! - Reisverslag uit Sassenheim, Nederland van Laura Bisschop - WaarBenJij.nu

Bijnaa!

Door: Laura Bisschop

Blijf op de hoogte en volg Laura

15 November 2014 | Nederland, Sassenheim

Het is bijna zover, ik vlieg donderdag naar Australië! En zo chaotisch als ik ben heb ik nog veel te regelen, denk aan een reisverzekering afsluiten, een internationaal rijbewijs aanvragen en nog heel veel kopen! (uitstellen is altijd een van mijn sterkste punten geweest) Mensen die mij goed kennen zullen denken huh Lau die een blog gaat bij houden? Ik weet het, ook daar ben ik niet zo'n volhouder in. Echter ga ik proberen hier regelmatig iets te posten over mijn reis zodat jullie thuis ook een beetje op de hoogte blijven.
Ik krijg regelmatig te horen oh ga je helemaal alleen? ben je niet zenuwachtig? Mijn antwoord is, JA natuurlijk ben ik zenuwachtig, maar dit is ook iets waar ik al heeel lang van droom en waar ik het ook al heeel lang over heb. Het meeste kijk ik op tegen de vliegreis, ik ben zo'n 36 uur onderweg om in Australië aan te komen. Gelukkig heb ik al een aantal dingen thuis kunnen regelen zodat ik hopelijk de eerste paar dagen rustig aan kan doen.
Deze laatste paar dagen in Nederland staan verder al helemaal vol gepland met leuke dingen doen met vriendinnen en de laatste dingen die ik dan toch echt moet gaan regelen.

Ik zeg vanuit nu nog Nederland, toedeloe en met volgende blogje zal waarschijnlijk vanuit Australië zijn.

  • 15 November 2014 - 18:59

    Elles:

    Heee lau!
    Wauw zoo gaaf, je gaat bijna weg. En jaaa die zenuwen verschrikkelijk haha, ik had ze ook. De reis is zo voorbij, geloof me :)
    Aaaah en al die knappe australische mannen, dat word genieten daar!
    Een hele fijne reis, en ik hoop dat je de tijd van je leven hebt. Als je terug bent gaan we zeker bijpraten!
    Have fun, xx

  • 15 November 2014 - 22:01

    Karen:

    Succes en nice trip geniet ervan!!! Idd nog even :0)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Sassenheim

Australie, Nieuw Zeeland & Thailand

.

Recente Reisverslagen:

06 Maart 2015

3 maanden laattterrr

30 November 2014

Eerste week in Oz

15 November 2014

Bijnaa!
Laura

Actief sinds 15 Nov. 2014
Verslag gelezen: 214
Totaal aantal bezoekers 1943

Voorgaande reizen:

20 November 2014 - 17 Juli 2015

Australie, Nieuw Zeeland & Thailand

Landen bezocht: